INFOLINIA 500 399 323 | E-mail: sklep@rutkowscy.pl
Reklamacje
Towary objęte są gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
Podczas składania reklamacji można skorzystać albo z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny) albo z rękojmi (jeżeli towar ma wadę). Wybór należy do Klienta.
Wada towaru istnieje wówczas, gdy kupiony produkt:
Przyczyną reklamacji nie mogą być wady, o których konsument wiedział w chwili zawarcia umowy.
W przypadku gwarancji roszczenia należy kierować do gwaranta (wymienionego w karcie gwarancyjnej), a w przypadku rękojmi – do sprzedawcy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Odpowiedzialność sprzedawcy za wady towaru trwa 2 lata.
Początkiem okresu odpowiedzialności sprzedawcy jest moment wydania rzeczy, a nie data zakupu.
Reklamacje prosimy składać na piśmie, zawierając następujące informacje:
Można również skorzystać ze wzoru dostępnego pod linkiem
Wraz z pisemnym oświadczeniem należy odesłać wadliwy towar na adres:
Centrum Budowlane Jerzy Rutkowski Danie Rutkowski Spółka Jawna
Stanisławów 63a, 05-155 Leoncin
Jeżeli reklamacja dotycząca produktu została uznana, obowiązek zwrotu kosztu spoczywa na sprzedającym. W przypadku reklamacji odrzuconej koszy pokrywa kupujący.
Nie ma obowiązku dostarczenia towaru w oryginalnym opakowaniu. Jednak warto go użyć w celu odpowiedniego zabezpieczenia przed uszkodzeniami podczas transportu.