REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO RUTKOWSCY.PL
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady korzystania przez Nabywców ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.
- Regulamin jest nieprzerwanie udostępniony na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Nabywcom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
2. DEFINICJE
Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
- Sprzedawca – CENTRUM BUDOWLANE JERZY RUTKOWSKI DANIEL RUTKOWSKI, SPÓŁKA JAWNA, posiadająca NIP: 531-15-20-721, numer KRS 0000281069, z siedzibą w Leoncinie, Stanisławów 63A, 05 -155 Leoncin, która prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
- Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Nabywcom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług, dostępnych w domenie internetowej: rutkowscy.pl.
- Nabywca – zarejestrowany Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż rzeczy.
- Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi lub usług.
- Umowa – oznacza zarówno Umowę sprzedaży jak i Umowę o świadczenie usług.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
- Sprzedaż konsumencka - sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów.
- Użytkownik – użytkownik Internetu, osoba lub podmiot zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.
3. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Nabywca będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Nabywca nie będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu, z uwzględnieniem postanowień zawartych w punkcie 4 REJESTRACJA W SKLEPIE, ppkt 4.
- Nabywca może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane podaniem przez Nabywcę nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych w formularzach, o których mowa w pkt 4 REJESTRACJA W SKLEPIE, ppkt 2 i 3 oraz nieprzestrzeganiem przez Nabywcę warunków Regulaminu. Dane podawane przez Nabywcę nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
- Sprzedawca nie odpowiada za skutki związane z korzystaniem przez Nabywcę z nielegalnego lub uszkodzonego oprogramowania lub sprzętu komputerowego.
- Wykorzystywanie przez Nabywcę nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy. Zabronione jest podejmowanie przez Nabywcę jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia Sklepu, w tym w szczególności na stronach internetowych i w domenach internetowych powiązanych z Nabywcą.
- Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie. Wszelkie konsekwencje udostępnienia loginu lub/i hasła osobie trzeciej obciążają Użytkownika.
4. REJESTRACJA W SKLEPIE
- Warunkiem dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym jest dokonanie rejestracji.
- W celu dokonania rejestracji należy na stronie internetowej www.rutkowscy.pl wybrać w prawym górnym rogu „załóż nowe konto”, a następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: nazwa firmy/imię i nazwisko, miejscowość, kod pocztowy, adres e-mail.
- W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie, a także wszystkich dalszych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać wyłącznie osoba uprawniona do jego reprezentacji.
- Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia przez Nabywcę jego danych, przez przesłanie do Sprzedawcy dokumentów takich jak: odpis z KRS, wypis z rejestru działalności gospodarczej.
- W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych, Nabywca powinien je zaktualizować przed kolejnym zakupem, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie. Konsekwencje niezaktualizowania danych obciążają Nabywcę.
- Z chwilą rejestracji, w Sklepie tworzone jest konto Nabywcy, stanowiące zbiór danych, w którym gromadzone są informacje o Nabywcy oraz o jego działaniach w ramach Sklepu w związku z zawieranymi Umowami. W ramach swojego konta Nabywca ma m.in. dostęp do historii swoich zamówień w Sklepie.
5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY
- Nabywca ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień dotyczących przerw technicznych.
- Przed złożeniem zamówienia, Nabywca obowiązany jest zapoznać się z opisem towaru lub usługi zamieszczonymi na stronie Sklepu. Następnie, Nabywca umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Nabywcy zbieranie wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Nabywca może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.
- Po dokonaniu wyboru towarów/usług przeznaczonych do zakupu, Nabywca przechodzi do formularza internetowego służącego do składania zamówienia w Sklepie. W formularzu zamówienia można wskazać:
- adres dostawy,
- sposoby dostawy,
- sposób dokonania płatności za towar/usługę.
- Złożenie zamówienia wiąże Nabywcę. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Nabywcę.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Nabywcy informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Nabywcy przez Sprzedawcę potwierdzenia zamówienia. W tym momencie zamówienie Nabywcy wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
- W potwierdzeniu zamówienia znajdą się co najmniej następujące informacje:
- krótki opis zamówionego towaru/ów lub usługi/usług;
- dane adresowe Sklepu wraz z informacją o sposobie reklamacji;
- łączna cena lub wynagrodzenie za świadczenie usług wraz z należnym podatkiem, kosztami dostawy i innymi kosztami związanymi z wykonaniem zlecenia,
- czas trwania umowy. W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę o minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta Umowa, jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia ciągłego lub okresowego. W przypadku zakupu danego towaru umowa zawarta pomiędzy Nabywcą a Sklepem ma charakter okresowy i trwa przez okres realizacji zamówienia.
6. ZAPŁATA CENY
- Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary lub zamówione usługi (cena oraz koszty dostawy oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia) dokonywane są z pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie.
Możliwe są następujące formy płatności:
- za pobraniem– zapłata gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze produktu. W wybranych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień,
- przedpłaty - forma płatności dla Nabywców preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego produktu, klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, zamówienie jest kierowane do realizacji,
- gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym,
- płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej PayU – przedpłata,
- ratalnej za pośrednictwem firmy Satntander Consumer Finanse - szczegółowe informacje znajdują się na stronie eRaty Santander.
- W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w Sklepie, Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności.
- Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są oddzielnie.
- Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz kosztów dostawy obowiązujących w chwili potwierdzenia zamówienia. Koszty dostawy uzależnione są od sposobu dostawy wybranego przez Nabywcę.
- Sprzedawca zastrzega, że cenniki towarów oraz koszty dostawy a także innych opłat są okresowo zmieniane i Nabywca przed dokonaniem zakupu powinien sprawdzić aktualny cennik.
- Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar lub usługa nie są dostępne, zawiadomi o tym Nabywcę droga poczty elektronicznej i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli została już uiszczona. Sprzedawca zawiadomi Nabywcę o braku możliwości spełnienia świadczenia niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy.
- Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie oznaczonych przez Nabywcę z powodu przejściowych trudności, Sprzedawca może za zgodą Nabywcy spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.
7. DOSTAWA
- Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę.
-
Nabywca powinien dokonać sprawdzenia towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.). Sprzedawca nie odpowiada za wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Nabywcę po odebraniu towaru od przedstawiciela realizującego dostawę.
-
Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy np. przez wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy w miarę możliwości odbiór towaru ze wskazanego miejsca, np. siedziby Sprzedawcy, chyba że strony uzgodnią inny sposób przekazania towaru Nabywcy.
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Dane osobowe Nabywców będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również – po wyrażeniu odrębnej i wyraźnej zgody – w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie przez Nabywcę swoich danych osobowych jest dobrowolne.
-
Dane osobowe Nabywców mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
-
Sprzedawca zapewnia Nabywcom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, przenoszenia oraz prawa do kontroli przetwarzania danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
-
W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania danych osobowych, Nabywca ma w szczególności prawo do wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca przetwarza je wyłącznie w celach marketingowych.
-
Poufne informacje dotyczące Nabywców, w tym dane osobowe Nabywców są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
9. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące wykonania Umowy.
-
Reklamację należy składać w formie elektronicznej za pomocą e-mail lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
-
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
-
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
-
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
-
paragon lub fakturę potwierdzającą zakup.
-
Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą.
-
Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.
-
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej lub listownie.
-
W przypadku sprzedaży stanowiącej Sprzedaż konsumencką Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową przez 2 lata od daty sprzedaży zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Nabywca traci uprawnienia określone w tej ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedawcy o tym fakcie.
10. GWARANCJA
- Towary mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta doręczonym wraz z Towarem. Część Towarów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy kierowania roszczeń związanych z gwarancją oraz punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
- Gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Nabywcy wynikających z rękojmi za wady Towaru.
- Sklep odpowiada za wady Towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
11.ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ŻADANIE OBNIŻENIA CENY
-
Nabywca ma prawo żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zawarcia Umowy bez podania przyczyn, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Dz. U. Nr 2014, poz. 827) ). Prawo to dotyczy wyłącznie Sprzedaży konsumenckiej. W celu rezygnacji i zwrotu towaru Nabywca powinien poinformować o swojej decyzji Sklep w 14 dniowym terminie. Nabywca może skorzystać w tym celu z Formularza zwrotu towaru którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Zwracany w tym trybie towar zostanie przez Sprzedawcę przyjęty, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił śladów używania.
-
W razie odstąpienia od Umowy w trybie opisanym w ust. 1 powyżej, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi, który powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Nabywca. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru Sprzedawca dokona sprawdzenia towaru. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Nabywcy listem poleconym. Nabywca jest obowiązany odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sprzedawca dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Nabywcy.
-
Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe gdy:
-
dotyczy umów o świadczenie usług, jeżeli usługa została wykonana w pełni za wyraźną zgodą Nabywcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci on prawo odstąpienia do umowy;
-
cena produktu zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
-
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Nabywcy;
-
przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
-
przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;
-
w przypadku w którym Nabywca wyraźnie żądał aby przedstawiciel Sklepu do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
-
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
dotyczy to umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulinarnymi, jeżeli w umowie określono dzień lub okres świadczenia usługi;
-
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
chodzi o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.
12.PRZERWY TECHNICZNE
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
13.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Nowy Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
-
W przypadku zawierania Umowy po wejściu w życie zmienionego Regulaminu, Nabywca zostanie poproszony o akceptację nowego Regulaminu.
-
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
-
Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 25 grudnia 2014 r.
ZAŁĄCZNIK NUMER 1
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sklep zwróci wszystkie otrzymane płatności. Aby zrezygnować z zakupu, należy poinformować Sklep o swojej decyzji, wypełniając Formularz Zwrotu Towaru. Można skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajduje się poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres:
CENTRUM BUDOWLANE
JERZY RUTKOWSKI DANIEL RUTKOWSKI Sp. j.
Stanisławów 63A, 05 -155 Leoncin
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
CENTRUM BUDOWLANE
JERZY RUTKOWSKI DANIEL RUTKOWSKI Sp.j.
Stanisławów 63A, 05 -155 Leoncin
Ja ............................................................
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych
rzeczy ........................................................................................,
numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to.................................................,
data odbioru ...........................................................................................
Imię i Nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................
Opublikowany: 2020-04-08